30. tra 2017.

Snails lak za nokte - recenzija



Na nedavno održanim Danima beba, djece i trudnica u sklopu Mikroedrinog štanda, zastupnika za Snails lakove za nokte, imala sam priliku upoznati se s ovim zaista posebnim lakovima za nokte. Toliko posebnim da sam prvotnu ideju da o njima pišem samo na Facebooku odlučila zamijeniti idejom za post i video testiranje. 


Snails lakovi za nokte namijeni su djeci i posebni su po tome da su perivi s vodom i sapunom. Ovo su lakovi potpuno bez mirisa, nježni, brzo se suše (veliki plus kad su nestrpljive ručice u pitanju) i perivi. Mene je posebno zainteresirao dio: perivi vodom i sapunom, umjesto da se uklanjanju acetonom. Kao mami djevojčice strašno mi je odbojna činjenica da Jana koristi kozmetiku za odrasle. Znam da je nemoguće izbjeći lakiranje noktiju ili mazanje usana, ali želim se potruditi da je to maksimalno prihvatljivo sa zdravstvene strane. Snails lakovi za nokte su me zainteresirali upravo zbog toga - sigurni su za nju. A činjenica da su perivi mi daje sigurnost da ću ga moći ukloniti gdje god ga prolije, jer budimo svjesni da će ga proliti. 


Snails lakovi za nokte dolaze u zaista velikom spektru nijansi i mnoge od njih su dostupne kod nas. Baš kao i pravi lakovi za nokte, Snails imaju kolekcije. Osim lakova za nokte tu su i setovi za manikuru.

Znam da ova recenzija ne bi imala smisla bez testiranja. Pogledajte video da se uvjerite u moć ovih super lakića za nokte!

Snails lakovi su dostupni u Baby Centeru i Andrews baby!

Kako vam se sviđaju? Hoćete li ih kupiti svojim princezama?

love,

Ana

1 komentar:

  1. Odlicni su! Moja cura je neki dan odlucila izraziti kreativnost sa lakovima za nokte po radijatoru, krpa i voda i problem rijesen!!

    OdgovoriIzbriši