12. ožu 2017.

Novo u mom ormaru/ Fashion new in


Zimska sniženja su završila i moram vam priznati da sam ih stvarno dobro iskoristila. Nakon što sam detaljno pročistila ormar, napravila popis i kupovala po njemu. OK, ima i komad dva koja možda nisu s popisa, ali ponekad si trebamo i malo udovoljiti.

Obzirom da ima dosta toga, odlučila sam se za video. Mislim da u video mogu lakše pokazati kakav je zaista materijal i izraziti se oko pojedinih komada odjeće.

Neke stvari su još dostupne on line, neke su rasprodane, ali sam našla slične zamjene. Nadam se da vam je ovakav tip videa zanimljiv, jer ih planiram češće snimati. Klikom na naziv predmeta doći ćete do stranice.
Kliknite na video za HD :-)


Romwe:


Bijela košulja veličina XS- 38,99 $ --> 16,99 $


Tunika (zamjenska jer je moja rasprodana) veličina XL- 18,99$ --> 7,99$
Nakit (moj je raspodan) - 11,99$ --> 4,99$

SheIn
Sweatshirt veličina M- 45$ --> 17$
Bluza veličina L- 12$

Mango
Suknja veličina M - 199 kn
Vesta – veličina M - 169 kn
Cipele – 199 kn
Naušnice – 69 kn
Naušnice – 49 kn

Prsteni – 69 kn 

love,
Ana

1 komentar:

  1. produktivna sezona bome!
    i ja sam ljubitelj manga i nisam uspjela ove sezone nikako pogledati sto sam htjela pa sam si dala oduska gledajuci tvoj video.vidja mi se kako razmisljas kad kupujes -nekako male stvari a opet ih vidim kao pamtljive u cjelokupnom izgledu.
    bacaš na franch chic sa oldie cipelicama i detaljima, ali ta toooorbaaa mi je bila ogromna zelja da je zgrabim ahhhh ako je se jednom odlučis rijesiti.... ;)



    http://babylovesfashion.blogspot.hr/


    OdgovoriIzbriši