17. lip 2013.

Favoriti tjedna #25 & pobjednica Ksenya Design darivanja

Nakon tjedna (mjeseci) bojkota, evo konačno favorita tjedna. Da, znam, vrijeme je i da snimim neki video sa favoritima mjeseca.
Zapravo neke stvari su već tjednima moji favoriti, a kako su neizostavne u svakodnevnom životu, htjela sam ih dodatno naglasiti.
P1290608

Vichy Capital soleil SPF20* suho ulje za sunčanje. Ljubav na prvi pogled,a nenošenje, mazanje,…. Izvrsno se stapa s kožom, brzo se stapa, suho je i ne ostavlja masne tragove. Ma obožavam ga! Ubrzo ću o njemu detaljnije.
Avon Anew BB+ krema*: novitet je na tržištu koji još nije dostupan u katalogu, ali dobila sam zeleno svjetlo da vam ga predstavim u par rečenica. Prvi šok je bio kada sam shvatila da postoji samo jedna nijansa i da je hladnog rozog podotona. Drugi, onaj ugodniji šok je bio kada sam shvatila da se savršeno stapa s kožom, čak i mojom maslinastog podtona. S katalogom 10 dolazi i moja recenzija.
Nema tko nije čuo za Clinique Chibby stick*! Apsolutno je savršena ova debeljuca i najdraža mazalica za usne za kojom potežem zadnjih mjesec dana. Da, naravno da i ona zaslužuje svoj post!
I za kraj nešto tradicionalno. Ima li išta tradicionalnije od Niveine kreme*? Volim kako mi hidratizira kožu, posebno meni koja se mažem jednom tjedno. Savršeno se slažemo već mjesecima. To je jedina masna krema kojoj se vraćam. Valjda zato što me podsjeća na djetinjstvo i bakin bijeli kredenc na kojem je uvijek stajala.
Uz tjedne favorite nekome ću razveseliti ovaj topli ponedjeljak:-) Pobjednica Ksenya Design darivanja je….
Ana Pavelić
Molim Anu da se u roku od 48 sati javi u inbox Ksenya Design sa svojim podacima!
Hvala svima koji ste sudjelovali i hvala Kseniji što vas je još jednom odlučila darivati!
*PR uzorci










3 komentara:

  1. Ta Nivea obicna krema meni nikakoooo ne prija. Cak me malo i pecka kad je namazem. To je jedina stvar ikada koja mi bas nije odgovarala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo suho ulje sam koristila prošle godine, ali ja nikako ne volim ulja, čak ni ta suha jer su mi svejedno masna xD Ipak, moram priznati da je bilo dobro što se tiče tamnjenja i zaštite od gorenja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme hvala puno kako sam vec napisala dugo ju pratim i baš sam sretna što cu nosit ovako divan nakit,...hvala... od srca!!1

    OdgovoriIzbriši